2008年4月10日星期四

校園內的花海


春天萬物顯生機,是許多花種的開花季節。
最近天氣不穩定,某幾天十幾度,跟後幾天可近三十度,
隔日就不同景象,有時是霧,有時陽光普照,有時下春雨。

上兩個星期是牡鵑花盛開日子,校園內一遍花海,
雨下的牡鵑花兒還是多麼可愛,賞心悅目。





7 則留言:

  1. Very beautiful Spring Blossoms! So nice, we're so lucky!

    回覆刪除
  2. 以前讀HKU時,同學叫校園的杜鵑花做「騰雞花」。
    因為花開之時,考試期近了。

    回覆刪除
  3. 在大學時,我們叫這花做「騰雞」花。
    一開即表示考試快到。
    當時每年只考一次,在五月初。

    回覆刪除
  4. Chris兄,你們的傳統一直留到我那時還是一樣呵!

    回覆刪除
  5. 唔好嚇我, 我下個月要考試呀 >.<
    (原來杜鵑花又叫做「騰雞花」~)

    盈祉, D真係好靚, 當日我沒擔遮在雨下看花兼攝相, 人們笑著看傻瓜雨下看花. ^^

    回覆刪除
  6. 難得一見啊,唔止開得靚,仲開得好狠添。等我都留意下身邊睇下有沒有春天的氣息先。

    回覆刪除
  7. 真係開得好燦爛, 看到都醒神!
    要看春天的氣息話咁易啦, 今天大霧, D衫褲難乾...

    回覆刪除