2010年3月17日星期三

Today's services

I met two so-call trouble things tonight. One is about banking service and another is e-ticket service. I am struggling between them hope everything go fine tomorrow. I am a customer, not service provider. It is not reasonable they offer me trouble not let me got my deserve, the basic services they should provide, though I am just a small customer.

10 則留言:

  1. 乜咁鬼煩架....
    唔使慶~~好快搞掂~~

    回覆刪除
  2. 這些事我想我們每人每天都會遇上,香港消費者像是毫無保障。

    回覆刪除
  3. 尤其是啲銀行電話服務,
    轉九次都揾唔到個真人答你想知嘅問題架,
    火都黎埋!

    回覆刪除
  4. Linerak,

    如果只是小事我係唔會嬲的, 但今次我覺係我serve佢地多過佢地serve我, 而且還花了我許多時間...

    回覆刪除
  5. 大力,
    一點都唔快, 我剛剛(半小時前)才解決其中一個問題, eTicket 問題己整整一個星期, banking煩了一日兩夜, 所以一點都不快啊!

    回覆刪除
  6. UncleRay,
    我諗又未至於每人每天都會遇上, 但在香港長期生活的, 點都會遇過類似事件.

    好多機構提供很好的service給客戶, 但如果佢地唔夠能力及耐力, 客戶就很難享用到offer, 還可能收到大贈送"trouble"呢~

    回覆刪除
  7. 新鮮人,
    如果轉九次有人回應己算不難,
    我打了十九次都未無人接聽電話啊.

    最後我在office hour打另一條hotline才有人接電話, 但佢點都要我打番去原先個電話, 結果當然都係無人接聽啦, 聽筒不停傳來這句"現在線路繁忙, 請等一等, 我地會盡快接聽你的電話.....".

    好彩今晚用DeepC媽提供的方法才搞掂banking那個問題.

    回覆刪除
  8. DeepC媽有什麼好方法??????

    回覆刪除
  9. Linerak,

    DeepC媽教跟佢地鬥耐力, 不要收線, 我前天每個電話等6-10分鐘不等, 打了N個電話都無人聽;
    昨天佢地另一條hotline的staff教不要等太耐, 1-2分鐘就好收線, 之後我打了十幾次, 一樣無人聽;
    最後聽DeepC講唔收線, 我按完水蛇咁長的電話號碼後放底電話去看電視及吃生果, 找人幫手留意個電話, 最後終於有接聽.

    回覆刪除