2010年3月8日星期一

開利是

昨天其中一個活動就是玩開封!
正!今年進賬比上年多!^^
其中兩封很特別的,是財神派的!
業主立案法團請人扮財神,在大廈門外派利是!
好事成雙,人人兩封,位位收金,金幣朱古力兩棵!

開封後的紅封包,可分成兩類;
A)自貼封口(圖左)
B)界線封口(圖右)
前者放入棄紙回收箱,
後者拿去環保團體的利是封重用收集箱,可是這個收集活動剛結束,那就沒法了,只好同樣放入棄紙回收箱處理。ooh~

12 則留言:

  1. 你就好啦, 我盈利大幅倒退...

    回覆刪除
  2. 你地起碼有得收,我今年也派多了...

    回覆刪除
  3. 我連分都冇得點分..................

    回覆刪除
  4. 收到的利士錢你會作甚麼用呢?

    回覆刪除
  5. 係喎,現在的新款好多都可以回收,真係幾好~

    回覆刪除
  6. Dozy,
    你點同, 你係老闆! XD

    回覆刪除
  7. linerak,
    有能力派, 又派得開心的話, 是件好事啊! :)

    回覆刪除
  8. 大力,
    你...過年玩閉關嗎?
    不吃不喝不睡不見人練Coding神功??

    回覆刪除
  9. Ebenezer,
    有點進帳咁啦~ ^^

    回覆刪除
  10. uncleray,

    我會將一部份儲起來, 一部份會用來做些有意義的事. :)

    回覆刪除
  11. pinocchio,

    係呀, 可以回收真好, 但係收回團體辦這類活動的時間不長, 好以我這類case, 不過十五都原封不動, 這樣真係難參與了.

    回覆刪除