2010年3月30日星期二

Micro SD

現在的記憶體,真是越賣越平,可以用crazy來形容;最近去玩拍花花,一時忘記清理張SD card,出發後才醒起,當時只有三個選擇:
A) 用相機的 delete all files 功能
B) 用相機的 perview 功能及選擇性單一file delete
C) 即時去買張新的SD card

一定不會選擇A,因為card內有很多喜歡的相片,不捨得全部刪掉;
B也選不過,preview 相片及逐一file去delete是很食電的,如果用這方法的話,怕且未玩影相相機己無電。
選C其實要看彩數,電腦鋪一般不會太早開店,這天又幾好彩,只是行幾步路就看到間己開門的電腦店,玻璃門上掛上多款storage card,上圖這張咭仔是Micro SD,行貨,4GB,送SD card adapter,還包保養,只售HKD80,真係平過4GB USB手指,買得過!

19 則留言:

  1. 唔知點解咁平? 我這裡也是micro sd 平過 usb drive.
    我買時是 2GB A$4 蚊!

    回覆刪除
  2. ROUTER也是愈來愈平。剛買了一個新的,只要二百多元,舊果個二/三年前買要6,7百元呢。

    回覆刪除
  3. Linerak,
    Wah, 你果邊仲平呀, A$4 = HKD30左右, 如果4GB, 我猜也是A$8吧. :)

    回覆刪除
  4. Uncle Ray,

    係囉, Router都好平, 而且功能越來越多, 好抵買.

    回覆刪除
  5. 我有選擇 D.

    D) 馬上打開 NC10 過相, 過完之後乾淨曬~~~ :-P

    回覆刪除
  6. 悟樂,

    我都有NB, 不過呢, 平日喜歡輕便裝, 好少帶佢出街. :)

    回覆刪除
  7. 早前買了4GB手指,
    80元都不用!

    回覆刪除
  8. 新鮮人,

    唔奇丫, 不同brand / 不同speed 價格唔同.

    我4年前用了HK170買了支1GB手指, 同是1GB的其他brand products要成200-300蚊, 事後常然知咩事, early generation product, write speed慢到嘔.

    回覆刪除
  9. 我覺得我依家已算係輕便版的了~
    不過尐一點我都會試一下不帶 NC10 出街

    回覆刪除
  10. 係喎,而家SD仲平過手指,做乜仲帶條手指通街走呢?反正現在d碌卜都一定有SD slot喇,等我都轉用SD先^^

    回覆刪除
  11. 悟樂,

    好難想像到你出街用小D computer devices 的情況. haha ^^

    回覆刪除
  12. Ebenezer,

    係啦, 現在用SD代替USD手指都幾好架.
    我有時還用SD來做backup呢. ^^

    回覆刪除
  13. 悟樂,

    係呀! 你最近唔係 DC+NC10+iphone 是出街必備嗎? 我有時諗, 你公司的IT guy跟你相比下, 可能都要靠邊企. ^^

    回覆刪除
  14. NC10+ iPhone 就一定的.
    DC 就不一定會帶~~~
    (因為依家部 DC 仔唔"仔"~)

    回覆刪除
  15. 悟樂,
    係喎~你現在是DSLR機主! :)

    回覆刪除
  16. 我部唔係單鏡來的~~~ (size 似...)

    http://goo.gl/ZRHd

    回覆刪除
  17. 悟樂,
    Prosumer機也不錯啊, 我都喜歡玩prosumer機. :)

    回覆刪除