2008年7月3日星期四

This door not in use

現今廣告花招很犀利,廣告無處不在,城市人除了到郊外或合上眼睛,通常在視線範圍之內看到廣告,慢慢地,人的腦袋對廣告和標貼都變得麻目、排斥,視而不見。

昨天搭火車,進入車廂後行到另邊車門站著,看到這邊門貼上提示標貼「此門不能開啟.This door not in use」,每到下一個站,不論車廂內外,都有許多人行近這個車門等出入,根本沒人看這些標貼,就算車停了及開門聲也停了,他們還是等開門,有些還等超過十秒才感到不妥,不論DeepC出聲提示及打手勢,他們都沒多反應,還是等開門,連續六個站都出現同一情況,這算不算視覺閉塞呢?
理不得這樣多,要下車了。

5 則留言:

  1. 我其實好唔鐘意地鐵和火車D廣告,眼都花埋, 令應該要睇的路線圖和安全指示都被湮沒了!
    (噢!是港鐵, 改唔到口...)
    西鐵好D, 只有電視,無咁多野分散視線。

    回覆刪除
  2. 快來接 TAG 呀~
    預了你一份,請到網址看看...

    回覆刪除
  3. 係囉, 真係眼都花埋!
    你好勁wor! 記得咁清楚. ^^

    p.s. 接了!

    回覆刪除
  4. 港鐵的廣告尚算含蓄,日本地鐵的廣告才嚇人呢!竟可接受在車廂內也攪旗海飄揚,攞命!

    回覆刪除
  5. 咁誇張?? 希望日後有幾會見識下, 不過日日見到咁ge景象, 我諗我都怕怕. ^^"

    回覆刪除