2008年7月3日星期四

氣水機

這座是DeepC的私人氣水機,有CocaCola Zero 及 Lemon tea 兩款飲品,不過呢,係唔飲得ge,因為這些都是Model。

最近可口可樂公司的氣水機有新攪作「大激賞」,買指定的飲品時同時進行抽獎。DeepC媽請飲汽水,她先用八達通Beep一下,再揮指一督,中獎!Wah~ 好開心呀!

獎品是「Q版手作氣水機」,這藏在附加在汽水罐的白蓋內,D部件都幾精美,機身是紙造的,按壓紋來摺,可摺成3.5cm x 4.5cm x 1.5cm 的立體氣水機,而且包活門,可取出汽水罐model。成品好靚吓架!:)

4 則留言:

  1. 如果真的可以飲就真係太正啦!

    回覆刪除
  2. 中獎,唔飲得?!我會激氣到掉咗佢!

    回覆刪除
  3. To Dozy,
    如果[獎品]的飲水可以飲, 買一送二, 我都覺得好正! 哈哈..

    回覆刪除
  4. To Linerak,

    中獎都有得飲, 白膠蓋下面是真汽水, 只是揭多一次蓋先飲得. :)

    回覆刪除