2008年7月4日星期五

今晚食乜餸

這個是早上 The CEO of DeepC family 出的晚餐菜單



大廚當然都係這位 CEO 大人啦!
成品比預期精彩,其中一味二合為一,另加「清蒸海鮮」,以及飯後果-冰凍哈密瓜,十分豐富呢,而且非常美味! ^o^



6 則留言:

  1. 見到咖哩薯仔就流口水。
    我 N 年沒飲過葛菜湯咯。

    回覆刪除
  2. 咖哩薯仔真係好正! 如果你在香港的話就可以請你上我家一齊吃啦~ ^^

    唔知澳洲有無野葛菜賣呢?

    回覆刪除
  3. 我喺香港喎!有冇得食?

    回覆刪除
  4. 有! 如果你估到我媽咪幾時再煮咖哩薯仔咁就上來啦, 加多對筷子之嘛, 歡迎歡迎!
    不過估唔中無得吃Bor~ 嘻嘻

    回覆刪除
  5. 我都無見到有葛菜賣!

    回覆刪除
  6. 看來澳洲朋友在澳洲唔容易飲葛菜湯lu.

    回覆刪除