2008年7月29日星期二

搜尋器Cuil

今午看到這單新聞,Google叛將反擊戰 開發新搜尋器Cuil 搜尋範圍多3倍 無瀏覽紀錄保私隱

Google的搜尋表現一向都好好,現在無端端殺出個Cuil,佢的selling points都幾巴閉,有點驚喜,即時做下testing,
打開 http://www.cuil.com/
輸入了一個英文字search下,
result的排位好靚Bor,速度都算快,
跟著輸入組中文字search多一次,
用「訊息萬變」來search,
嘩~唔掂!無result!
再試多次,用「訊息」兩字來search,
都係無result!
再試多次啦,用字,
今次就有result,不過結果數量少得可憐。
咁即是中文單字可運作啦,
試用單字組合看看結果怎麼,輸入"訊"+blank space +"息"+blank space +"萬"+blank space+"變",再按search ,這次有result,不過result一樣小得可憐!看來Cuil有待改善,除非閣下單用英文就無問題。

4 則留言:

  1. 轉 Cuil 對我來說有一大難度, 就在它的 search box 處。
    通常我在 firefox 內, 把 image, flash 和 某些 ad scripts disabled (除非想睇你啲相...), 只看文字。
    但 Cuil 的 search box background 是 image 來的!
    Disable image 後個search box 睇唔到!
    雖然可以打到字, cursor 都可以見到轉了 I bean, 但黑濛濛...
    或者可以用 firefox toolbar 上的 search box, 加埋 Cuil 入去...

    回覆刪除
  2. 真想不到你在 firefox disable 咁多objects wor. ^^"

    回覆刪除
  3. 依家啲網頁,係唔係都加D flash 呀, script 呀...
    一打開,唔停咁閃吓閃...好煩...
    我咪 disable 佢地囉~

    回覆刪除
  4. 我還以為你想減少data流量防捉蟲tim. ^^

    回覆刪除