2008年12月5日星期五

金融海嘯後之明知故犯

金融海嘯2008這個海嘯,不是天災,是人禍,而這個人禍的錯誤,最錯不是在海嘯湧現之前,個人看法海嘯湧現之後的人為錯誤更大。

許多人也懂說金融海嘯重點問題是市道氣氛差,人及公司對市場失去信心。雖然很多人明白這一點,但他們為求自保,個人的減少吃喝玩樂,公司就裁員節流,盡量留玩金旁身,Cash is King常提口邊,甚至推崇Cash is God。

有工開的市民減省洗用,流進市場的現金減少;
公司裁員,冇工開的市民無錢洗用,流進市場的現金更加少;
市場內的資金流縮減,公司想賺錢也難!
收入不多,想支也支不出,市場持續摧縮。
當然亂世可出英雄,但一贏九十九輸,這環境值得慶幸嗎?

人人向錢看,減減減減減,自家製造比七月十四都勁的氣氛,一步一步迫自己到涯邊,You jump? I don't want to jump! You want? If not, what are you doing?

面對金融海嘯,應以靜制動,減少投機活動,公司盡不裁員,增加長線投資,繼續正常的吃喝玩樂;不要太依賴政府,不是政府不可靠,而是大家收入減,稅收相對減,政府幫也不能長久。大家應聯手發放正能量,一起驅除陰霾!努力啊!不要再明知故犯!

6 則留言:

  1. 講易做難~~~

    真的不易呀~~~

    回覆刪除
  2. 個個都為自己想,政府又白痴,發放正能量,邊得咁易丫!

    回覆刪除
  3. 悟樂,
    係呀, 唔易架, 但都要做, 明知前面有洞就唔好踩落去.
    我收入少, 但不減支出 (當然不會洗腳唔抺腳), 雖然幫不到market 很多, 但對些小店還會有點點的幫助嘛. 人人出點力, 效果更好更明顯. 大家加油啊!

    回覆刪除
  4. Dozy,
    當然唔易啦, 但都要做, 問題的原理大部人都明白, 亦感受到其影響力, 還不轉肽? 不轉肽的話就同等自殘, 何苦呢!

    你是明理人(你圍繞近期Economic出過多篇posts, 所以我知你是個明理人.), 相信你可以處理得很好. 大家加油啊! :)

    回覆刪除
  5. 悟樂,

    係呀, 希望多D人都咁做啦.

    其實現在省錢, 省得都唔會好多, 但由於好多人都咁做, 對個market影響好大, 會做成市場摧縮, 之後的連鎖反應是影響埋最初省錢那批人.

    我唔係叫人洗多d洗, 只係希望人人保持正常的消費活動, 這樣就同等給market信心, 同時可以營造場市空間給商業機構, 製造商機, 可減少金融海嘯對大家的傷害。

    回覆刪除