2007年8月22日星期三

Magic Plant


這是好同事Blancle在DeepC離開前公司時送的Magic Egg,收到它時己很喜歡,十天前取出來跟指示種植,沒耐Good Luck 己長出來。說明書寫等待雖時約 2 weeeks,每天澆小許水,而這個小寶貝蠻快高長大,不到七天己長得高過DeepC的手掌,今早再看看它,足足有一尺高呢,看到真是開心喇~  :)

Lucky Plant 的生長過程紀念照

3 則留言:

  1. 遲啲呢你就會發現呢粒嘢係可以生到成顆樹咁大,到時你一定會記得你呢位好朋友!

    回覆刪除
  2. 吓! 唔係呀嘛? 真係可以生到咁大咩? 我今早上網查這類植物是什麼品種, 查了over 1個鐘都無結果, 只知有人種到3尺高, 會開花及結果.

    如果真係成棵樹咁高...咁.......

    回覆刪除
  3. 明白點解叫 Magic plant 喇?好靚呀!:-)

    回覆刪除