2007年8月29日星期三

小小願望

Wow,終於買咗了,而且買咗大大盒,今次大件事lu~


都話左唔買架啦,唔買唔買又咗,買了它又再買些靚紙,洗咗一筆,但買的時候很開心呀,因為想買很久,只是平時忍手,避開唔睇美術用品區,但近排跟D舊同學朋友仔啖開畫畫,真是撩起購買欲,剛剛遇著啱啱,經過HK Art Suppliers Professional shop,就係咁足成購買,交易成功!

Water soluble 顏料不平易的,尤其是Germany 出產,30色己近三百元,今次買的是Korea的 Mungyo Aquarell Crayon,36色,平一點,但這隻牌子未用過,希望質素相差不大就好了。其實本來只打算買12/24色,因為以前Ah Sir 話過,高手係唔多用白色及控制基本色可收放自如(指懂得混色),所以要用的顏料不用多咁話~但當看見咁多靚顏色,目不暇給,有誰不嗜色?就是這樣就買了。

今次買了百多元紙,都算手輕了,以前買水彩畫紙,很捨得買(當然沒多零用錢),買的是A1手製的水印厚身紙,當時的價值約十多元一張,廿元樓下。這類紙大大張,白得來不是發光那種白,有天然色感,手感也好,很可愛的;而它的另一特色是紙邊有平滑而不完整的紙尾,一看己知不是大量製作的機切紙,加上公司水印,真是有一定的收藏價值,但香港地寸土黃金,不是賣紙的或是收藏家,又那裡會收藏白紙呢。

2 則留言:

  1. 喜歡 .... haha 目不暇給,有誰不嗜色?
    我也很喜歡看和收藏這些東西

    回覆刪除
  2. Yan, 你也喜歡的話, 咁大家多多交流啦! ;)

    回覆刪除