2013年6月24日星期一


今天黑仔,當然又黑唔晒,不過無人喜歡這樣啦,好彩的是心情沒受很大影響。

早上rain cats and dogs;

返到公司接到許多urgent case,做到無停手,做到無chance去洗手間,無chance去飲水;

新來的同事未上手,安排他去做supporting,finally是在下support佢,還要double check及做輔道,忙上加忙,現在只好希望佢快點上手;

由於忙,好多casse沒時間查證資料的真假,信同事的資料,點知又係資料不準,攪到re-follow up,連續幾個case都是這樣,真是xyz!

put wrong person in wrong post,究竟對相關人士有多大影響?這個麻,最近看報紙學的,原來是好東西,公司內有刺激才有進步,大家要感恩啦!

OT,正常不過的事,正常對健康無好處之事。

發現個人notebook的touch pad壞了,無言...

4 則留言:

  1. 如果你老闆知你是公司的重要資產,又重用你,那便ok!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些ok唔ok唔, 唔係決定做唔做好份工囉(最少對在下來說是這樣),
      收得佢人工, 一定做好份job, 我唔會因為其他人或事去 "不必要地" downgrade 自己.

      刪除
  2. 黑,最好早點睡覺,明天一覺醒來再迎接新的開始。 :)

    回覆刪除