2009年10月11日星期日

開飯喇

今晚家裡沒人煑飯,又不想出外吃,又不想吃外賣,還是諗理明天的Lunch box,咁就DeepC下廚啦,半小時多DD就有開飯喇。一餸一飯,一個人吃無謂整咁多,有砵頭蒸飯,香蒜雞脾肉抄菜心。

Lunch box ready,明天午餐又有著落。煑法很簡單,材料是就地取材(打開雪櫃,看有什麼材料就用什麼,省點力不用落街市買.^^),少油少鹽,健康又飽肚,飯後來多個涷橙,這餐也算不錯。

14 則留言:

  1. 簡簡單單一味餸, 食得美家常便飯的美味:)

    回覆刪除
  2. 係呀,有時lunch時食得多出面d嘢會覺得悶&油,間唔中帶吓飯都唔錯o架~

    回覆刪除
  3. 其實蒸飯和煲飯有什麼不同呢?

    回覆刪除
  4. 你家運砵仔也有?!
    用砵仔蒸,真的會香一點?

    回覆刪除
  5. 港男大力,
    係呀, 一味餸都夠, 其實去快餐店吃飯, 都係多數一味餸, 我覺得好味又飽肚己足夠. :)

    回覆刪除
  6. 貓比斯,
    係呀, 所以我都會帶飯.
    其實如果日日出外吃lunch, 時間又唔多, 日日要諗食咩及找位, 都幾煩下‧

    回覆刪除
  7. 新鮮人,
    蒸飯和煲飯不同之處在於, 前者是隔水蒸, 後者是明火煲, 前者無飯焦可全吃落肚, 飯是清香的, 後者有飯焦, 有飯焦香, 但洗煲麻煩.

    此處講的是煲仔飯, 如果是用電飯煲, 又有些不同.

    回覆刪除
  8. Dozy,
    正Nei~ 自己煮砵仔飯平過在外面吃好多. ^^

    回覆刪除
  9. linerak,
    多謝!! 這回我也做飯桶! ^^ haha

    回覆刪除
  10. HaPPy,
    這個砵仔是我媽咪的. ^^
    是呀, 用砵仔煎飯係好食D, 比用鐵碟好, 蒸出來的飯質感正DD, 由於這些只是齋蒸飯, 所以只有飯香, 如果加其他材料, 會比用普通碟蒸香D架.

    回覆刪除
  11. 我也有間中帶飯的,因為有時返P更5:00pm
    後得一個人on duty,不能出外吃飯。
    不過最近懶了很多,都是買外賣或是吃麵包。
    啲白飯蒸得好靚喎,我下次都試一試蒸飯...

    回覆刪除
  12. Ivy,
    蒸飯幾好架, 尤其是煮少份量的飯. ^^
    返Night比返day辛苦, take care! :)

    回覆刪除