2009年5月19日星期二

大人出遊

最近DeepC家的大人們頻頻出遊,個多星期前一連五天,好囉,十幾餐自己攪掂,好在有公司收留(OT),時間總過得很快。其實成日OT,約朋友吃飯是件麻煩的事,熟DeepC的人都知DeepC在office hour 講私人電話是唔方便的事,所以次次臨時約人十分煩,講得細聲又急速,又要等同事行開才可以講電話。最奇怪的是,通常電話響起時總有老細在旁,尷尬到不得了;接唔接電話好?搏fire咩,當然盡量唔接啦,有時唔接電話又比佢地知道(用震動mode也沒用,因為電話會著燈,所以他們會看到),佢地會發出奇怪的目光,還有仲攪笑的是,在conference room,由於大家坐得近,手機震的時間連枱凳也震,附近的人會知DeepC唔接電話,他們會一齊看著DeepC的衫袋。最慘的是,洗手間範圍是接不到電話網路的,所以要在office hour講電話,一係行出街,一係等人走開才行,非常麻煩。約唔到人就算了,另想方法。

講開食,這幾天怎樣?頭一兩天還好,早上提早出門賣早餐回公司吃,下午約同事外出吃lunch,晚上回家煮宵夜吃,之後的日子係,放工後買些乾糧做早餐,下午外出四處溜買些東西吃,晚餐見家裡有什麼吃什麼,一個「懶」講晒,真係無Mood,填飽肚就算。到DeepC媽回來後吃番餐正餐,真是想大唱世上只有媽媽好。

2 則留言:

  1. 我在office好少做private stuff, check email & 打blog都係返屋企先攪的. ^^

    回覆刪除