2009年2月17日星期二

DeepC出品

這個大碗飯係DeepC出品,一飯兩餸,由洗菜開始計,不用四十分鐘就有得吃,這碗飯包括有:古法蒸飯、醬油玉子豆腐,以及肉片炒菜心。 :)

8 則留言:

  1. 悟樂,
    是用瓦碗, 隔水蒸飯, 唔係用電飯煲囉. ^^

    回覆刪除
  2. 我都正想問什麼是古法蒸飯 ^0^
    那你有沒有加豬油呀~~
    媽媽說好好味的,可是我未試過

    回覆刪除
  3. DeepC 真係入得廚房,出得廳堂 bor~~~

    回覆刪除
  4. Happy,
    我沒加豬油啦, 家裡沒有豬油嘛. ^^
    不過我吃過豬油飯, 在大榮華吃, 加左豬油的飯是香口些, 不過唔好以日日都咁飯囉. :)

    回覆刪除
  5. Linerak,
    我當然入得廚房啦, 我媽咪沒設禁制令嘛~ haha

    你過獎了, 相信你的功力(廚藝方面)比我還要高.

    回覆刪除
  6. 見到 Deep C 出品,點都要入嚟捧下場啦,唔該要一客,加個凍奶茶...

    回覆刪除
  7. Dozy,
    多謝捧場!大碗飯限量制作,己即日售罄,下回請早,多謝! ^^

    回覆刪除