2009年2月12日星期四

Clouding Computing

今晚去了MSDN seminar,看看Microsoft近期發報的products & technology,Andy講Coluding Computing講得幾精彩,可能兩三個月無出席這類的Talk,所以內容算新鮮,Windows Azure的idea唔係新嘢,不過看下實物感覺上都覺得好正。期待他們下個Windows7 Seminar,因為我個多月前己對這個OS有興趣,也打算9月買Netbook,希望可以用它作OS。散場時送上VS2008 Prof Edition 90-day evaluation DVD,正呀!不過我部NB近爆滿,不宜安裝,可惜可惜。

6 則留言:

  1. 我哋漸漸也開始 cloud computing.
    一來工作的人在兩三個不同國家,真係有好處!
    我都等緊 Windows 7, Vista 實在好醜~

    回覆刪除
  2. Linerak,

    我的朋友用過Windows7 Beta的都話Windows7 正過Vista 許多, 所以現在期待著... :)

    回覆刪除
  3. Windows 7 有咩好?
    既然都 cloud compute,為何仲要走入 thick OS 入面?

    回覆刪除
  4. 田兄,

    Cloud compute 及 thick OS 是兩個唔同層面嘛, 現時來說, 無可能免費 free online all the day, 而且要 make sure cloud server available all the time 才可以 fully cloud computing.

    一般來說, 許多 computer operation 都是以 offline 模式進行, 例如 執相/design/排版, 這些data量較多及繁雜性高的工作多是先以offline mode進行.

    而且 Cloud compute 的功能/質素一般都是比較簡單, web mode 始終還未能超越client mode, 所以好的thick OS 是有需要的. :)

    回覆刪除
  5. 可是,大方向係依靠 cloud, offline (如 Google Gear) 之類啊.

    可以想像,未來既 software,就萛如 Photoshop 這種復雜的software,經 network, gear等等,我地會同時遊走於 online 與 offline 之中...!

    正如 network computer 既概念.

    可以預見 Windows 7好有機會成為 M$ 既一個里程,之後 OS 既 style ....!
    No one knows!

    回覆刪除
  6. 田兄,

    是啊,日後的OS style no one knows, 但信兩三年還是需要如Windows GUI 的OS.

    我都沒想過windows 7可以用過世,所以只是這兩二年的心水OS吧.

    Cloud 係大方向,我沒有否定,而且工作上我也方向實展.Anyway,用家始終要看看實際的情況,如果未到全面普及的程度,繼續採用現時流行的OS也很正常啦. :)

    回覆刪除