2008年10月22日星期三

奶茶.Milk tea

近半個月再次跌入茶網,沒法了,實在太眼瞓,開始時只是飲下中國茶或UK白茶,但這些茶已發揮不到作用,尤其是星期一,真是很難頂,只好出舊招,來杯香港茶餐廳濃奶茶,嗒兩口己即時醒精,工作效率也增加不少呢! :)

6 則留言:

  1. 你那間好飲嗎??

    近來我成日飲到尐勁難飲的奶茶

    回覆刪除
  2. 這間OK啦, 不過單買要HKD12一杯, 上次我同事幫我買嗰杯仲正~ :)

    回覆刪除
  3. 我同你啱啱調轉,這幾天可以九點就瞓覺~

    回覆刪除
  4. 九點就瞓, 真健康!
    如果我九點就瞓嗰日, 9x9 got sick.

    回覆刪除
  5. 間中有幾日可以係咁啦~

    回覆刪除