2008年10月9日星期四

恭和堂龜苓膏


又來多次恭和堂龜苓膏,今次是堂食,叫了一個小盅,HKD32。

原來恭和堂己有超過一百年歷年,由太醫傅人於1904年創立。個人的吃後感是藥性溫和,不苦易入口,剛剛近幾天天氣轉涼,吃了盅熱的,溫溫肚子,感覺良好。


恭和堂用的器具很有特色,例如上圖的龜苓膏熱爐,店內還有很多金屬器皿和舊相片,當然不少得嚴太醫及她夫人的清朝服飾畫像,這都很值得大家觀賞。


恭和堂總店地址: 香港九龍油麻地吳松街15號


相關網站:

恭和堂的歷史

恭和堂 正宗龜苓膏創始店

4 則留言:

  1. 平時都有食,不過就唔知佢咁勁喎!

    回覆刪除
  2. 我都估唔到佢咁勁, 我諗我會再幫襯他們. :)

    回覆刪除
  3. 幣!龜苓膏係咪用龜肉做架?
    如果係的話,我就pk喇,我幾日前食過!

    回覆刪除
  4. 好似只用龜板, 沒下肉的, 放心. :)

    回覆刪除