2012年11月30日星期五

南生圍 - 雀仔篇


好彩月尾趕到出埋這篇,上回到南生圍看到的四類動物已出齊,有貓有狗有蟹,還有這篇的雀。南生圍是香港觀候鳥的其中一個勝地,在秋冬季,不費吹灰之力就可以看到不同種類的候鳥,但如果不是只遠看,還是要帶望遠鏡及長鏡。






8 則留言:

  1. 除了大中小白鷺蒼鷺外,另一個南生圍的特別景色,是站滿樹枝的鸕鶿群。

    回覆刪除
  2. 啲相原汁原味沒執過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二及第四張執過, 因為早上天蔭不夠光, 幾十米外的景物偏暗, 所以做了white balance. :)

      刪除
  3. 蒼鷺和白鷺點分?乜樓上平帆咁熟啲雀嘅?

    我問請教你我個留言小工具發生問題,喺sidebar度show唔到,你曉唔曉點整?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以試下將 sidebar的留語工具刪去, 刪去後記得儲存, 之後重新加上. (有時 backend 的template 轉了新版, 跟舊版的留言工具未必兼容, 所以可以試下刪去舊的及加入最新版本的工具.)

      刪除