2010年6月19日星期六

今天天氣

今天天氣呵呵呵,熱!
但天色很不錯。 ^^

8 則留言:

  1. 功樂道?

    唔止熱,
    仲又濕又焗,
    個太陽猛到飛起,
    中午企係街曬五分鐘包中暑!

    回覆刪除
  2. 新鮮人,

    不是功樂道. ^^

    昨天算好了, 間中有厚雲, 再加把傘, 在室外行一段時間還是可以的.

    回覆刪除
  3. 睇真啲又好似我前住嗰度喎!??

    回覆刪除
  4. 新鮮人,

    Really? 我印象中的功樂道又不是這樣啊, 我諗有時間再上去看看先得. ^^

    回覆刪除
  5. 我無住過功樂道呀,
    不過以前嗰度都係山的!

    回覆刪除
  6. 新鮮人,

    oic! 其實觀塘話大唔算大, 話細唔算細, 我最近發現原來我還有些觀塘的地方未行過, 真係行咁多年都有新鮮感呀. ^^

    回覆刪除