2010年6月7日星期一

買左旗啦

剛過的星期六,
給某機構買了旗仔,
當放硬幣入錢袋時,
賣旗那位Ms立即貼上旗仔,
貼到前手臂內則,
真係當煬傻眼了。@@"
很想跟這位姐姐講句,
旗仔應該貼在當眼處,
貼在這裡,有誰看到?!
莫非這天每有人問買旗就要舉高手給人看嗎?
好彩跟後到了酒家飲茶,
過了賣旗時間才走到地面,
不用煩給人問買旗。
嗱嗱嗱,有相給你看,
要舉高手看先看到架,
小心拳頭!

4 則留言:

  1. 賣旗俾妳果個係咪哥哥仔?

    人地可能驚妳話佢揩油,咪貼喺處最安全嘅地方囉。

    回覆刪除
  2. 賣旗是女生,為什麼不直接貼在身上...奇怪

    我試過幫男生買旗,他是遞給我讓我自己貼的

    回覆刪除
  3. Ebenezer,

    是女生啦. 除非佢男扮生裝. ^^

    回覆刪除
  4. 希樹,

    係囉, 我都覺得奇.

    我都試過買旗時佢比我自己貼, 咁幾好丫, 我較喜歡這個方法. :)

    回覆刪除