2010年2月22日星期一

枇杷果與西梅

7 則留言:

  1. 兩樣一齊食...有特別功效?

    回覆刪除
  2. 回新鮮人:
    我直頭以為係提子!!!
    但西梅好食, good!!!

    回覆刪除
  3. 新鮮人 & 大力,
    何解會是提子?
    看見紫色就是提子嗎? :P

    我都覺得西梅好吃, 所以我只算了吃西梅. ^^

    回覆刪除
  4. Linerak
    咁我又唔知兩樣一齊食會唔會有特別功效, 只是無神神發現枱上有這兩種生果, 見顏色好看, 所以拍下啦~ :)

    回覆刪除
  5. 顏色問題,
    也許因為我喜歡食提子吧!

    回覆刪除
  6. 新鮮人,
    OIC~
    在香港, 可以很容易買到不同種品的提子, 很多都好看兼好吃, 你下次買左提子時, 拍些相, 那想吃的時候就可以望梅止喝了~~ ^^

    回覆刪除