2010年2月23日星期二

1蚊1GB

星期日到了漢科office的特賣場,買了一個250GB的External Harddisk。雖然250GB開始有些out,但只賣HKD250,1$ 1GB,不用買case,還包火牛,而且這個Brand都唔錯,仲想點?當然滿意啦。

其實想買個NAS,但看得上眼的model都要過千,而且不包Harddisk,整set買要千多兩千元,未考慮清楚未Plan好當場不會買。

老老實實,最近急需解決的是backup storage問題,所以只需買隻backup device就可以,NAS不是唯一的選擇,經濟的方案當然是買隻harddisk啦,而harddisk五花八門,要選擇都不容易。1TB 的Harddisk很吸引,現在也不算貴,七百至千元左右,但這類external storage跌價快,如果不是短期內需要這麼大的儲存量,那就買不過。

計過數,兩台機只需要幾十GB做 backup,一隻250GB的Harddisk己綽綽有餘,更何況這隻external harddisk可以連NAS一起用,用途多。現在省下幾百元,話唔定下年夠用來買一隻1TB或1.5TB的Harddisk。講開又講,flash memory都跌價,現在4GB七十多元己有交易,但怎平也平不過這隻新買的EHD。 :)

4 則留言:

  1. 兩三年前在澳洲買一隻外置硬碟,80G,也是一元 1G,不過是澳幣!
    486時代,澳洲初有「大」內置硬碟,1G,700多澳元!

    回覆刪除
  2. 我買的也是1澳元1GB呀~
    你的好抵!
    不過我喜歡用無power supply那種.
    小心D plug 在主機上用都好好.

    回覆刪除
  3. Chris,

    486時代有1GB的己很犀利, 足夠一間機構存幾年的數據, 以當時來說, 貴也貴得有價值.

    現在記憶體跌, 我諗好快10G 1蚊. ^^

    回覆刪除
  4. Linerak,
    這隻的power supply唔錯,無咩問題。我都有隻無power supply的mobile 細Harddisk, 不過己full晒了, 而且speed唔快. 現在這隻有7200rpm, 正!

    好多PC的火牛唔大,USB好易唔夠電,遇到這些情況,external device有獨立的power supply就不用煩了。 :)

    回覆刪除