2009年11月14日星期六

無問題

誰說長者用電腦一定難?DeepC爸學電腦都很快,當然啦,不是教他砌電腦或寫程式,只教他電腦應用,學會這一門己可以自由遊走這個世界的亙聯網,安坐家中就可以接觸世界各地資訊,不知多好。不過呢,一定有付出的,記得初時要處理的手尾也不少,包括clear virus、clear advertising, 之如此類的東東、enhance security and do application setting、Q&A、Provide resources,當然還要包括整機。

家中的水電由他負責,但電腦這科,次次都是DeepC! OK OK no problem,不過最怕在weekday遇到問題,處理電腦問題需時是無譜的,有時放工後要OT,一收到這些Order真係眼都大埋,要immediate action,因為大人要日間用電腦,所以無計。

最近這次都算勁,OT後返到屋企放底個袋諗往開飯,點知又壞機,Output device無signal,Mother Board(MB) 無聲無LED燈著,但fans OK,推理火牛無事,RAM無高熱,無燒焦味,咁RAM都無事,所以估計入八九成是MB出事。如果MB出事就大劑,除非買過整台新機,否則要換版,買板及重砌都有排攪。

攪左一輪,都唔work,咁就開飯先,但大人話:「明天一定要用電腦,Desktop唔用得,咁用你(DeepC)部Notebook啦~~」。你話他幾聰明呢~ OK,用notebook無問題,開個account給他,教他開機,the next question is 「點解Keypad咁多字甩晒?」@x@"
嘿嘿,多年打字都唔看Keypad啦,合上眼打字都無難度,甩字的keypad對DeepC來說是99.9%無影響,Of-course這對其他人來說就未必,是明白的,所以動下腦筋,找出3M post-it,cut成跟key button差不多大小的label,填上字再貼上去,那就暫時解決問題了。

6 則留言:

  1. 成日都收到家姐/呀媽既電話:「屋企部機上唔到網呀!!!隻mouse壞左呀!!」...

    甚至:「點解無左個速成呀!倉頡我唔識!」
    係公司又係IT, 係屋企又係IT....

    下次都學DeepC兄用D方法處理屋企D電腦野....

    回覆刪除
  2. 老人家患上科技恐懼者是正常的事。

    回覆刪除
  3. 大力,
    家屋那些就小兒科啦,因為可以有自主權嘛,處理公司的電腦問題有好多制限,資源有限有面對無限的要求。(P.S.我係唔會用舊式電腦人的手法去處事的,他們always say no for those no need say no.)

    回覆刪除
  4. Dozy,
    誰說老人家一定有科技恐懼?? 這只是偏面想法!

    應用科技的重點是:易不易用,以及想不想用。

    君不見bank內的股票机大把老人家在用嗎?
    有時間行下黃金,那裡不只是小孩及年青的世界。

    回覆刪除
  5. 打到甩晒色,部腦用了很多年?

    回覆刪除
  6. Uncle Ray,
    那部notebook己用了四年有多了. :)

    回覆刪除