2009年11月2日星期一

神灣菠蘿

前陣子大人們到了中山玩,回港時帶來手信「神灣菠蘿」。這個品種的菠蘿,成熟時體積只有一個富士蘋果般大(下圖),很迷你。 :)

DeepC媽好有心機削果皮,一開四,這個吃法真方便,很過癮,感覺上好像徒手吃雞髀般爽。吃者享受數分鐘,但準備功夫要幾倍時間,謝謝DeepC媽!

另:神灣菠蘿真係好甜,而且是清甜,比菲律賓的金菠蘿好吃. 

10 則留言:

  1. 我諗呢隻菠蘿無咁酸...應該好正呀...
    真係辛苦deepc媽~~你有冇餵佢食 :)

    回覆刪除
  2. 感覺好似吃雞髀???

    咁得意???

    回覆刪除
  3. 想起了"台上一分鐘,台下十年功"這句話,
    吃時一分鐘,
    預備半個鐘!

    回覆刪除
  4. 好吃嗎?不知香港有沒有得賣。

    回覆刪除
  5. Linerak,
    係呀, 圓轆轆, 細細個, 好得意.

    回覆刪除
  6. 大力,
    這個品種的菠蘿, 一點都唔酸.
    我問DeepC媽要唔要吃番件, 佢話你自己吃啦~
    我好乖架, 當然照做啦~ XD

    回覆刪除
  7. 悟樂,
    係呀, 拿住個柄, 可以大大啖咬, 啖啖肉. ^^

    回覆刪除
  8. Uncle Ray,
    這個品種好好吃, 十分甜, 是那種吃後不會口酸酸那種甜.

    在香港未見過有得買, 這麼細隻, 功夫又多, 不太吸引香港人, 猜估在香港的market很細. 不過大點點那個品種的香水菠蘿, 在香港曾經見過有得買. :)

    回覆刪除
  9. 新鮮人,
    係呀, 這個我十分明白!!!
    所以我有時間都幫下手. ^^

    回覆刪除