2009年9月16日星期三

祺森冰室.沙律蝦多士

這間冰室的沙律蝦多士好巴閉架

你睇,多人到咁樣ge~

地方細細,內面坐滿人,而且還滿了不少人在等位。開頭唔知佢來頭,不過同行的人知,所以都有品嚐到出名的坪洲沙律蝦多士,但係唔係堂食,是外賣。

更巴閉的是,要等30分鐘及自取。我們大伙人到碼頭看海兼等吃,過了三十分鐘後派代表取食物。打開盒子,嘩~熱辣辣,香噴噴,脹卜卜,蝦膠份量不少,剛剛炸好,點些沙律一起吃,幾好味!

在海邊吃剛剛炸好的蝦多士,你都唔好話唔特別,尤其是在大熱天時三十幾度下吃,真是另一番風味!另一番體驗!哈!

6 則留言:

  1. 呢度係咪坪洲黎架?
    呢排成日都搵下有冇地方好食又平....(無咩錢食貴野...)

    回覆刪除
  2. 給亞蘇介紹過,山雞都可以變鳳凰
    我還是等下再去,真不想等三十分鐘才有得吃

    回覆刪除
  3. 港男大力,

    是坪洲, 另外我見到有一兩間新式的越南食店, 近海邊那間有很多外個人幫襯, 看來食物不錯吧.

    回覆刪除
  4. HaPPy,
    同意! 給亞蘇宣傳過, 當然有so good 效應. 遲點吃沒算失, 因為有實力就可以保持水準, 這樣遲點吃也沒關係. :)

    回覆刪除
  5. 新鮮人,

    我覺得OK, 用料不錯, 一試無妨.
    其實剛剛做好的食物, 新鮮熱辣, 會特別容易使人覺得好吃.

    回覆刪除