2009年8月23日星期日

魔鬼蛋糕.Devil Cake

前陣子在Happy的Blog看到魔鬼蛋糕介紹,當時覺得很吸引及留下印象,最近問DeepC媽取了三張美心餅咭,另加HKD4,換了一個Devil cake.^^

Devil cake的外層全是幼滑的朱古力忌廉,忌廉以70%可可濃度的法國Valrhona高級朱古力來做,內面是軟綿綿的朱古力雪芳蛋糕,口感一流,朱古力味濃,又香又滑,配以附上的朱古力的魔法脆米一起吃,又是另一番滋味,好吃得encore 多一件。^^

Devil Cake 正價HKD148一個,昨天DeepC媽告知,於2009年9月20日前以滙豐信用卡付款,Devil Cake及Angle Cake有8折,即HKD118一個,很抵吃呢!

這個Devil Cake 廣告拍得很靚,看完又想吃多一次,哈!

6 則留言:

  1. 真係名附其實的"魔鬼蛋糕",
    仲要118一個,
    好難忍的魔鬼呀~~~~~ =_____=!!

    有無一小件的賣呀?
    咁食會"安全"一點喎!

    回覆刪除
  2. 肯定好高卡,自己都變埋朱古力~~

    回覆刪除
  3. 新鮮人,
    無單件賣的, 不如你約好一班人一齊食啦~
    我都係成班人一起吃, 一件起兩件止, 分金同味, 兼分埋肥. 哈哈

    回覆刪除
  4. Dozy,
    吃後做多點運動就唔怕高卡路里囉~ ^^

    回覆刪除
  5. 新鮮人,
    Not bad, not bad! ^^

    回覆刪除