2009年8月21日星期五

香港電腦通訊節2009

今天放了半天replacement leave去行香港電腦通訊節2009,諗住首日的normal working hour少D人,點知又是人山人海,好在不用排長龍買票,以及今年場面增加,總比兩三年前好行得多。不過覺得入場的安排有點笨,先是買要行到大堂中再落一層才到售票處,買了票要返回上層再找入口,不同counter賣的飛是不同顏色的,而不同顏色的飛要到指定入口才可以進場,可是沒有完整的指示,只好撞彩,因為選錯方向所以攪到行來行去,又上又落,由頭行到尾由尾行回頭。 =.="

這個主台, 當時好似講緊數碼攝影,台上有幾位Models.
每次見到咁多人的talk就冇興趣,沒位坐之外又迫,米攪!不過這個view 可以看到上方的大型bannar,來個snapshot也不錯。 :)
全場大量青春可人的image girls and models sell products 兼任影唔嬲,靚女當然好睇,看人家投入影相也一樣好睇。
今年展場真是大了許多,數碼相機、Monitor、 iDTV、Printer、Data storage,Notebook Netbook 非常抵買,但如果閣下公司或屋企近旺電/黃金/灣電,那就不到這裡也沒損失,因為selling price 己一早公開,不少大型電腦商場內的店舖也跟價,DeepC行了灣電後才進會展,看到兩邊的產品價格許多都是差不多。

6 則留言:

  1. 咁你仲買唔買netbook呀?
    香港啲價錢點呀?

    回覆刪除
  2. Linerak,
    現在要用10月先考慮, 因為家陣未Netbook用Win7, 買了也不可以免費upgarde, 所以都係等下先.

    回覆刪除
  3. 我記得Microsoft話現在的機買了用Vista的話,可免費upgrade Windows 7 喎!
    我諗係全球性的。
    但係你真係諗清楚要用 windows 唔用其他OS啦?

    回覆刪除
  4. Linerak,
    Netbook唔會有Vista預載嘛, 因為Vista大食, Netbook得1GB ram, run唔到這隻OS的, 所以唔會有得 upgrade去win7.

    而Linux OS, 隨時都可以install, 所以買時都唔個諗佢住.

    Notebook 某些 Vista Home Basic 以上的版本, 可以免費upgarde到win7, 不過Notebook (with Vista Home Basic 以上的OS) 其價格不平架, at least 要預六千元.

    回覆刪除
  5. 真係?唔去都冇損失!咁就慳番啦~

    回覆刪除
  6. Dozy,
    聽講今年這個展, 旺丁不旺財.

    回覆刪除