2008年11月1日星期六

燒腩卷


好多傳統點心小吃慢慢退出市場,但市場產品總是興翻炒,所以只要是好東西,總有一日會再現。

多年前成日聽人家說燒腩卷己不易吃到了,說工序多,又肥膩,什麼什麼什麼,但DeepC幾年前常常在好彩酒家吃到,而事實上不是所有酒樓都有得吃。前幾天又再好彩飲茶,叫了燒腩卷,而這個燒腩卷是改良過的產品,用的是肥膏量少的燒內,較健康,加上包皮香軟,竽頭鬆化,而且醬汁好味,熱辣辣,真好吃!

6 則留言:

  1. 噢! 我還是喜歡超多肥肉超標的臘腸卷!
    食一條可抵住一天的熱量和卡路里~

    回覆刪除
  2. Linerak 好勇啊! 臘腸卷我甚少吃, 如果是用廋肉多的臘腸, 我會較喜歡, 不過酒家邊會落咁重本丫~

    回覆刪除
  3. 有 friend 以前喺中環個間好彩影過靈照,我都睇過一次,當時還用菲菻相機,我地重一齊去好彩影個張枱,一齊睇菲菻底,真喺得個張有事,好奇怪!好勁㗎,成個樣都見倒,重喺星島日報登過。

    回覆刪除
  4. 咁勁? 係個friend拍到這東東米好驚囉?

    其實會唔會佢那格菲林事前唔覺意暴過光架? 菲菻相機可以玩疊影, 兩個影像放在一起是有可能的. 不過世界上有些東西是好難解釋, 希望看過的人沒被嚇壞就好了.

    回覆刪除
  5. 用 one hour 個D沖晒,個「樣」重喺佢爸爸媽媽中間,食團年飯影,得一張有事!搵埋快圖美總行師父問,都話晒相時無 double exposure,我個 friend 無驚呀,佢重周圍問,重晒到 poster 咁大張,個「女仔」對眼好愁㗎,好似有怨案咁,著格仔榴,好似白燕時代D髮形同榴,張相唔得人驚㗎。

    回覆刪除
  6. Wah~~ 你朋友都好大膽bor! 勁呀!

    回覆刪除