2013年8月15日星期四

Face to face


不少同事喜歡Face to Face mode工作,不論問題大定小,都會walk in 企到你面前跟你面對面提出要求,遇到這些情況,一係絕情叫佢走,如果唔係真要放底手上的所有工作陪佢面談,講真,有時真係好無奈,心中會問,有這樣需要嗎?

可能在當事人的立場這是必須,但其實不少case只需用電話或email或IM留言發問/提出要求就可以,這樣就可以更有效率處理;當然,這方法對方未必認同。要知道IT做的工作多是動腦、做分析、做research、做logic design、做coding,過程要快及準,連續進行,一旦給人家打斷進行中的腦運動,跟進完他們的事後,之前做的IT工作就要redo。還有,電腦上已多線程工作,同時對應不同地區的supporting/jobs,遇到這些face to face force you stop真係好唔爽架。 有些工作,是需要安靜地進行,但有誰明白呢?

4 則留言:

  1. 人地只想見吓妳一面啫^^

    回覆刪除
  2. 人地只想見吓妳一面啫^^ x2

    堵牆表示甚麽?

    回覆刪除
    回覆
    1. I don't think so x2 :P

      堵wall有很多meaning, 你想到什麼就是什麼了~
      Weekend lu~ relax relax~

      刪除