2013年8月19日星期一

朝章國彩


昨天到香港歷史博物館看「朝章國彩」清代宮廷服飾展覽,佷精彩,清朝的貴族衣服真係靚又講究,每件龍袍也價值不菲,雖未到天價,但如是一般農民,要用耕種一生(五十多年)的代價才買得起一件龍袍,真係唔係講笑。

展出的衣飾由禮服、朝袍、吉服、常服、行服、戒服,至便服,還有飾物,男女小孩都有。個人最喜歡的是便服及朝珠,簡單得來很好看。展品尾部有一個名"扁方"的髮飾用品,是清宮/滿漢婦女用來支撐"兩把頭"髮型用,這證明古裝髮型內有乾坤,不是蹺頭髮可成。不得不看是清未的黑白真人相,大家可以看到皇室真人樣貌,揭開後宮佳麗樣貌的面紗,包你大開眼界。 ^^

2 則留言:

  1. 清朝貴族服飾真係好靚,喺電視所見!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的那些都好靚, 這個展由31 July 2013 至 7 Oct 2013, 展品是由故宮博物院借出, 不用搭飛機都可以看到真品. :)

      刪除