2011年12月30日星期五

Table 18 & Bar 和那些年



誰說太陽之下無新事?這篇本是上月的題材,每天都接觸新事物或生新靈感,好題材有時都要推後一點。

與傾得埋的舊同事敍舊,真的很開心,話題無拘無朿,可以回顧,可以談生活,可以談時事,還可分享美食。這晚到了一所高級歐美餐廳,吃德國菜。


時間早的關係,只等了一會已能入坐。坐下立即有得吃,餐廳給每枱每位客人贈上長長的咸味麵包棒,很好吃。一邊吃,一邊看Menu選菜。其實當時心在傾閒計,眾人七嘴八舌,那有專心看菜牌,哈哈,看了半小時也未下單呢~

最後當然點了幾個菜,還有每人叫了一杯特飲,DeepC點了個Sangria.


這杯Sangrai,調酒師都幾重手,放了很多Brandy,Brandy的味蓋過wine,有丁點果香,小量果皮果肉浮面,沒fruit punch這麼甜,味道過得去,是一款Spain的wine punch。

等吃都要花點時間,可是大家的口可沒停過,哈!
「Wah~ 你出左新手機... 好靚啊...佢塊平板都可以講電話...白色, 靚仔啦(靚機)...幾好用...你個mon好得wor ... 好sharp呀, 正!... ...」


第一度菜上枱是"三文魚沙律"
「好嘢!開餐,飲杯... 嘩~好靚,不過好少wor~... 影張相先.. 啲魚都幾新鮮, 不過勁薄! ... 唔夠...  」

瑞士芝士豬肉腸 (Swiss Cheese and Pork Sausage)
「嘩, 這個賣相正! ... 知你點解叫這個(想心, 這個似米田共嘛)...哇哈哈... 一條過咁長點食? 哈哈... 切左佢啦~ 哈哈哈」

軟蓋蟹簿餅
「又有得吃!... 好味道! 蟹肉都幾多... 你諗左選邊個區議員未? ... 唔洗諗... 無得選... 選唔落手... 空降? ... 這區唔洗諗二個參選只得一個係做嘢... wei, 你又選邊個? ... 選沉佳宜啦!... 吓?.. 那些年嗰個呀! ... oic, 選靚女, 正wa 吓~ 哈哈哈哈 」


德國咸豬手配薯條
「哇~ 貴嘢來喇~... waiter 切豬手啦, 要影相就快.... 拍拍拍拍...影影影影...  」


「wah, 佢切得咁大件, 點食呀, 分都唔夠啦~.... 攞"九把刀"來... 吓? ... 要"九把刀!"來切咸豬手! ...眾人爆笑..... "這一年, 我們一起切咸豬手" 哈哈哈」


「Wah, 好攪嘢呀! ... 你估放上網有無人估到係咩?... Wei, 不如你都隻食啦... 係咪好爽呀... 你食得好型呀!... 哈哈哈... 哇! 好硬呀.... 哈哈哈」
(上圖是個是豬手骨前端)

跟著有還點湯,以及一人一個甜品。
是一人一個大甜品,真的瘋了點,這些甜品size都幾大,一個兩三個人Share就差不多,現在每人一個,真的Very Full。 ^^"....


豆腐巧克力芝士餅

心太軟

4 則留言:

  1. 哇佬,垂涎三尺!

    米田共!你不说我也不敢讲!哈哈哈~~~

    咸猪手个相好似ET!嘻嘻~

    回覆刪除
  2. 美食天堂~!!!^__^
    祝Deepc 2012新年新樂。

    回覆刪除
  3. 嘿嘿,

    哈哈, 那碟Sausage真的有點似嘛~

    係wor, 咸猜手那張圖有點似ET, 如果平滑點就似機械人! ^^

    回覆刪除
  4. 小孩子,

    Wish you a Happy New Year!

    回覆刪除