2010年7月21日星期三

猜美食

最近又賞了不少美食,有些比較特別,不如放些實相出來給大家猜猜。
請猜下下圖的是什麼食物、名稱,以及價錢。 :)


12 則留言:

  1. 呜呜…好饿啊!超想宵夜…上泥一看……唯有望送止渴…
    最近不知有什么好吃…deepc有时间介绍下俾大家^_^

    回覆刪除
  2. 這個燒賣上的一塊是什麼呀????????

    回覆刪除
  3. 我猜一定係祖國美食!!

    第一張:紅燒狗肉
    第二張:烏鼠燒買

    回覆刪除
  4. *** 答案 ***
    圖一) 齋欖角密汁叉燒, $40, 味道及口感分別95%及80%似真叉燒, 賣相90%似, 非常犀利!!
    食店: 九龍城「觀自在素菜館」.

    圖二) 鮑魚燒買, $12.8 (另收加一), 真材實料, 又抵又好味!
    食店: 官塘「玉核苑」

    回覆刪除
  5. Stilacc,

    最近嚐過不少好吃的東東, 不過懶, 要多些時間, 遲點會post出來. ^^

    回覆刪除
  6. Linerak,

    是鮑魚啊, 我知你那邊的鮑魚又大又經濟. ^^

    回覆刪除
  7. Ebenezer,

    好利害!!!!! =>那兩個菜名.

    我不吃狗的, 愛X動物協會一定不會找我清算. XD

    回覆刪除
  8. Linerak,

    係呀, 係鮑魚啊. ^^

    回覆刪除
  9. *** 更正(圖二)答案錯字 ***

    圖二) 鮑魚燒賣, $12.8 (另收加一), 真材實料, 又抵又好味!
    食店: 官塘「玉桃苑」

    回覆刪除
  10. 初時我諗"玉桃苑"係觀塘邊度呢?
    點解我係觀塘蒲開都唔覺有間咁嘅嘢呢.
    後尾查一查先知係鱷魚裇大廈上面新開嘅,
    不過總是覺得上面幾間都好貴咁,
    唔知係咪呢?

    回覆刪除
  11. 新鮮人,

    都唔係, 我試過三間, 早茶大多有特價.

    這天三人行到玉桃苑飲早茶, 收足茶錢, 吃了五個點心 (包括蒸飯), 八十元有找.

    回覆刪除