2010年5月11日星期二

新疆回族薄餅

旺角有一間「新疆回族薄餅店」,英文名是Ali Baba Kashmir Curry House,全店都由外籍人士打理,D星哥仔好鬼nice,一邊煎簿餅,一邊叫人"埋li坐,ho ho si ga";那時剛剛想找地方吃下午茶,所以試試。看過餐牌,見到很多印度字眼,真是攪不清楚他們實質賣什麼菜,Anyway 最緊要好味其他都是其次。見他們不停煎餅,又想起回族的羊肉,所以叫了一個「羊肉薄餅」(上圖),這個薄餅味道唔錯,餡料豐富,內有薯仔蓉,羊肉沒羶味,即叫即整,大大碟,HKD15,抵吃!

另叫了個咖哩雞餐,配齋薄餅,咖哩雞沒驚喜,不過不失,一試無妨;這張相,可以清楚看到兩卷厠紙,係米又有另一番風味呢? ^^
這個餐還包一個飲品,DeepC要了一個涷「印度奶茶」。

他們的「涷印度奶茶」,是現成品,用細樽封口存儲,看上去乾淨企理。味道方面,很特別,有點似中式甜涼茶,有點點茶味,滑滑地,奶味不濃,冰冰涼涼,很易入口。 :)

7 則留言:

  1. 好似係旺角見過類似嘅食店,
    但記唔清楚了,
    有時吃得多中、中、西餐,
    也想試試其他菜色啊!

    回覆刪除
  2. 去了"開飯啦"看看食評,
    有彈有讚,
    真係各花入各眼,
    各味入各口喎!

    回覆刪除
  3. 新鮮人,
    在旺角區找吃, 款式多, 菜店又多, 很意找到新意.

    回覆刪除
  4. Ebenezer,
    他們的薄餅真係幾好食架.

    回覆刪除
  5. 正啊~~呢d先夠地道好味呢!!!

    回覆刪除
  6. 貓比斯,

    這店的食物及環境真係幾有風味, 亦有外國人幫襯, 但唔好諗住好好坐. ^^

    回覆刪除