2008年9月17日星期三

Transcend記憶手指

這支是最近買的USB Flash Drive,功能很不錯,只要安裝軟件後可以進行電腦防護銷、文件加密、檔案壓縮、Backup、...,而且永久保用,看來很吸引,見直銷店以優惠價發售,4GB只售HKD149,而DeepC未用過這個牌子,所以保守點買了支2GB試試,只需HKD69。 :D

武了這支手指及JetFlash軟件一個晚上,試過大部份功能,結果很不錯,值得使用。

10 則留言:

  1. 嘩!幾十蚊就有 2GB 咁抵~~
    不過我都係鍾意比較型的~~

    回覆刪除
  2. 哇,真係幾抵喎!

    回覆刪除
  3. 澳洲有3D browser:
    http://au.news.yahoo.com/a/-/technology/5024973/australian-company-launches-3d-internet-tool/

    More virtual more ram more $$$$.... :-P

    回覆刪除
  4. 遲早眼鏡框會內藏USB 記憶體,兼可以唱MP3。

    回覆刪除
  5. Dozy, 我都鍾意果D, 不過我更加鍾意實際, 好型那類通常貴一倍或以上, 而且好快有老翻, 有老翻後就唔會覺得佢型. 哈哈..

    回覆刪除
  6. 魔法豆, 真係好平呀, 平到吸引我去買. ^^

    回覆刪除
  7. Linerak,
    真係越出越平, 我諗這支USB Flash己接近成本價, 我諗零售商/廠商的利潤好微.

    回覆刪除
  8. 盈祉,
    Yeah~ You are right.
    More virtual
    more ram
    more electricity consuming
    more time consuming
    more short sight
    more and more
    :P
    haha

    回覆刪除
  9. Chris,
    我六年前己買了隻USB flash手錶, storeage得 32MB, 當時說算high-tech, 但勁貴.

    很相信你這個idea己有人開發成功, 因為我之前看過"字幕眼鏡"資料,有mon有晶片,即是話包記憶體兼可做其他功能啦. :)

    回覆刪除