2008年5月21日星期三

陽光下


不知名的小昆蟲,在耀眼的陽光下份外可愛。 
拍於坪洲,May2008.

6 則留言:

  1. 好靚呀D顔色!遠睇以為喺花花。E,坪州個 war game 場重喺唔喺度?以前好鐘意入去打 paintball,不過最怕同講粗口嗰D team 打...@.@ 好耐無打喇!

    回覆刪除
  2. 見到都毛管楝...最怕這些小昆蟲

    回覆刪除
  3. 盈祉,
    這是我第一次到坪州, 還是跟人去, 所以唔知 war game 場d嘢囉~
    其實我都想打 war game! 點知次次我叫人去就無人理我, 人地叫我去時我就唔得閒, 無緣就無得玩~~ V.V

    回覆刪除
  4. Dozy 兄台, 你給我的印象是高大威猛, 英明神武, 原來你怕蟲. XD

    回覆刪除
  5. 昆虫世界無奇不有,這好似是臭虫來呢!

    回覆刪除
  6. 是呀, 是臭蟲家族的成員, 好多人叫牠們做臭屁蟲, 正名應該叫樁象, 牠們不一定放屁, 受到剌激除外. :)

    回覆刪除