2015年3月24日星期二

邊個會睇?


最近收到銀行寄來的一封厚信,差不多三分一吋厚!

未開封時摸封套,沒有硬咭物體,感覺奇怪,不知銀行寄什麼東東來。一開封,天呀!全是白底黑細字的更改通知,大部份都如傳統報紙這般大。誰會細看這些沉長又死板兼不停重複字眼的印刷品??

真覺得佢地有問題,這樣的通知信,那會做到通知效果,只是做了個通知模式,做了同等沒做,這bank客戶多,相信寄出的信件量非常大,極度浪費!小心為上,免他們出怪招屈水,所以抽了一部份來看。不看還好,看了一把火,那兩小頁是通知改英文條款字眼,日後"customer"這字改成"client",中文翻譯不變,及例出過住使用"customer"這字的條款。佢地真係有問題!!


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 今時今日還用這方法去做通知, 成本重又功效超細, 咁做嘢法真係好唔掂!

      刪除
  2. 我都收到,嚟手掉了,完全唔知講咗咩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我猜都冇邊個有耐個有耐性全文閱讀及完全理解內容, 編輯這文及校稿人除外.

      刪除