2012年3月28日星期三

西班牙橘子


這兩個西班牙柑,一點不簡單,因為在香港少見,而且貴,$19.8per 100g,平均一小隻要成$20,真係啖啖金。 ^^

味道方面,有點點驚喜,因為味道夠原始,不會像市面的那些多產柑般甜得像吃糖,又或酸到似吃梅子。所指的原始味,是有柑的芳香,不過甜也不會有重酸味,果汁順喉,一試無妨。

8 則留言:

  1. 樓上,係廿蚊一隻柑!不過你啱,超貴!!!!

    回覆刪除
  2. Ebenezer,

    係好貴呀, 但我都想跟 coffee 講句, 唔係橙囉~ hehe

    回覆刪除
  3. Coffee,

    係勁貴, 感覺上似十幾年前從日本空運到港的溫室生果, 靚兼少有, 所以好貴.

    這次只是試試, 滿足好奇心, 但以這個價來說, 吃過一次後就不值這個價啦.

    回覆刪除
  4. 三千,

    不是啦, 一次半次, 你都吃得起啦.
    有時要交下學費, 先可以看多啲接觸多啲嘛.


    是次有點不夠精, 因為買開重的生果, 一下子拿些輕巧的, 不知其實重, 加上那位店員手腳快, 轉眼己包好+磅好+貼上單價label, 所以就算了, 照埋單. ^^"

    回覆刪除
  5. 嘿嘿,

    好柑, 好金, 非常金! 哈哈..

    回覆刪除