2010年11月2日星期二

石澳之日與夜

沙灘上,各有各耍玩,還有一班年青人拍Music Vedio

大樹晒太陽,子葉在樹下乘涼

日落西山,海陸風交轉,也是放風箏的好時候

石澳的沙很美,很乾淨

浪與小島

太陽快交更了

晚上黑漆漆也可放風箏,高手出玩LED閃光燈風箏及長線,犀利!

這一刻,海灘只有陣陣的浪聲和柔和的海風,使人感很舒服。

街燈下的一片小葉

海灘車場,有士多,也是小巴站的位處,行到這裡,也是回家的時候。 :)

10 則留言:

  1. 自從小學旅行社去石澳後就未去過了.....

    回覆刪除
  2. 我也很多年無去過了,
    難忘的長沙灘和海浪,
    要找時間再去一趟先!

    回覆刪除
  3. 有沒有去埋石澳山仔對面個乜乜島? 風景都唔錯架^^

    回覆刪除
  4. Linerak,

    我都好耐無去石澳, 最近那次都是去大浪灣. :)

    回覆刪除
  5. 新鮮人,

    最近天氣好, 有空的話去行下, 真係幾妤架. :)

    回覆刪除
  6. Ebenezer,

    你指相片中那個小島?

    回覆刪除
  7. Ebenezer,

    oic, 無呀, 我都唔知這個島可以上去玩.

    其實, 這天我都四維走, 燒燒下溜到沙灘拍相, 又去看風景, 玩完又燒過, 燒完又去玩. ^^

    回覆刪除
  8. 其實我都唔太肯定相中個島就係我話個島^^

    Anyway, 妳下次去石澳,可以行入去石澳村(我覺得D屋好有風情,影相唔錯),行去一個叫山仔嘅地方,之後一直行到尾,就會見到一條高過水面少少嘅橋(如果水退,會見到好靚岩石連接去個島添)去個島,果度嘅海景好無敵^^

    回覆刪除
  9. Ebenezer,

    謝謝提供資料, 下次有機會再到石澳的話, 要去看看先得. :)

    回覆刪除