2013年5月16日星期四

Neo Counter


最近發現本blog用的 Neo Counter 在 IE 不能正常運作,間中顯示 "Neoworx has discontinued its free counters. ....Please consider upgrading to Premium"。這個世界很實際,由人攪出來的免費東東無長久,要錢開飯嘛,這個可以理解。當打算刪掉它時,又發現它在 Chrome 可以正常運作,真奇怪啊!可能這個brand唔likeMS product。哈!

好,Keep多幾天諗下怎樣處理它。

4 則留言:

  1. 換過第二個一了百了啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 換一個新的話, 幾年的記錄就會失去了.

      刪除
  2. 我之前都想過整一個,但唔知點解唔記得咗,而家再整又好似太遲了,之前幾年的都冇記錄。

    回覆刪除
    回覆
    1. 永遠無最遲, 如果還有興趣整, 那就找個好service provider 啦, 過一些時間就會開始有收穫. :)

      刪除