2011年1月9日星期日

取暖

大涷天時,涷到自抱雙肩縮下縮下取暖,可是室溫底,怎縮也沒效,腦子在想:「用什麼方法保暖好?」

=>買暖風機,但一年用得幾多天?地方又唔多無地方存處,最近開支大,這個唔多好。

=>躲在被竇,這個不行,以近兩天的觀察,結果如下:
   (晚間)房燈被家人關上,重開也是沒用,不一會也再被關上。
   (日間)家人等齊人才吃早餐,不忍心,所以不可大遲起床。

=>喝多些熱飲,但飲得多,去洗手間次數更多,失溫機會同樣多。

=>做家務,是的,做的時候幾暖身,一停下來又涷番,沒理由由朝做到晚嘛~

=>行山!很可惜近兩個星期沒人約行山,其實現時風大陽光少,行輕鬆路線都可能好涷,更何況無人陪,一定唔會行。

=>吃多D,這個最有效,今天吃到唔停口,一邊吃寒意好像消失了次的,但相信稍後天氣回溫看到肥肉後,一定唔多like,但真係好涷囉,沒計,暫用這方法。

8 則留言:

  1. 去跑步吧!每次我走了10分鐘左右,巳經全身發熱。

    回覆刪除
  2. 血氣好自然不怕凍,好好保重身子為上算:)

    回覆刪除
  3. 用自熱暖包,
    十蚊有五個,
    十六小時熱,
    細細個又方便,
    放在袋就好了,
    amp吉之島十蚊店有賣!

    我都用緊!

    回覆刪除
  4. Uncle Ray,

    做動動都好, 不過一停就好快又涷過啊.
    看見你家的貓貓嘆暖風機, 真羨慕. ^^

    回覆刪除
  5. Ebenezer,

    Good point! 我又想到一招, 請DeepC媽幫手煲紅棗糖水. ^^

    回覆刪除
  6. 新鮮人,

    暖包夠熱嗎? 我沒有用過啊!

    講開我又記起, 前幾天在日本城看到一款環境熱豆袋, 可以重複使用, 用前將豆袋放進微波爐呵下就可以, 只售幾十蚊, 這個也諗得過.

    回覆刪除
  7. 豆包暖袋我無用過呀,
    唔知得唔得噃。

    之前講嗰種都OK,
    唔係太熱,
    都暖手暖係心口都OK架,
    唔熱時,
    搖兩搖又暖返,
    用足十六個鐘架!

    回覆刪除
  8. 新鮮人,

    等我又留意下先. :)

    回覆刪除