2009年4月5日星期日

藍梅芝士蛋糕


(註:M=DeepC媽,D=DeepC)
D:今天是4月4日!
M:係丫~
D:兒童節喎!
M:咁你想點丫?
D:咁你送啲咩比我呢?
M:送個漢堡飽比你!
D:麥記兒童套餐嗰啲!?唔係嘛~ 哈哈!

<下午時份正在午睡中>
M:喂!
D:(給人拍醒)嗯~
M:你睇吓!
D:嘩~芝士蛋糕呀!好靚喎~~多謝!

這個芝士蛋糕芝士味幾濃,最特別是中間有層藍梅醬,面層有塊朱古力,以及一粒鮮芒果球,味道不錯,Yummy!

4 則留言:

  1. 你就好喇~!
    莫講兒童節,連生日..我媽都唔會買/整蛋糕給我吃
    常說生日有什麼大不了
    但...媽媽的生日,我們就要和她慶祝喎 ><""

    回覆刪除
  2. 幾個blogger都在講蛋糕甜品呀,流晒口水~

    回覆刪除
  3. Happy,
    邊個買邊個整都無所謂啦, 最緊要大家一齊有得食, 一起分享! ;)

    回覆刪除
  4. Linerak,
    請開甜品, 我最近又收到盒大朱古加呀! 如果你在香港的話, 我一定請埋你食. :)

    回覆刪除