2009年3月1日星期日

New York Fries (II)

今早00:00-06:00 Standby,需然是on call working,期間check progress幾次,無覺好瞓,加上應承今早am要上班同事 provide msg/tel support,八時多己開始收到msg,無計,唔瞓囉~但係,無理由唔善待自己,所以中午12:00-18:00這個空檔去了Shopping! ^^

今天行了Sogo及海港城,在New York Fries吃lunch,原來他們都有套餐,HKD87包一個大薯條,兩隻Hog Dog,兩杯汽水;由於不是要套餐的指定味道,選了The Works,所以薯條份量小了一半,不過都夠飽。

個人覺得The Works 的味道好過 Veggie Works,其實醬汁都是一樣,不過配料有些不同,有大紅腰豆、芝士、蕃茄、煙內碎,味道香口,較有口感。

吃Hot Dog期間,又收到Call,request返公司開工,唔係呀嘛,無計啦,吃快兩口快步趕搭車回公司開工。

相關文章:
New York Fries

6 則留言:

  1. 我驚肥。唔敢食。

    回覆刪除
  2. 我都係怕熱氣!唔知點解,現在一食煎炸野就喉嚨唔舒服啦~

    回覆刪除
  3. two cokes, two hotdogs?for two?

    回覆刪除
  4. 豬豬,
    不吃過量就沒問題啦. :)

    回覆刪除
  5. linerak,
    吃左煎炸, 飲番杯涼茶未得囉~ ^^

    回覆刪除
  6. kRiZ cPEc,
    Yes, for two! 我無咁大食的! ^^

    回覆刪除