2007年1月28日星期日

2分鐘微波爐雪芳杯仔蛋糕


好了,終於今天試攪這隻杯仔蛋糕,這盒蛋糕粉是上個月在尖沙咀Sogo買的,制作很省時,只需將粉放在杯內,加隻蛋,打均成蛋漿,再放入微波爐叮兩分鐘就可以.成品好看嗎?味道呢,Ok架,不過可能打粉打耐了一點,所以發得不夠鬆,下回打少幾轉先得. ^-^

家裡沒有焗爐,也沒人打算買,要過下整蛋糕癮,除了整中式糕點外,這類微波爐蛋糕粉也是一個好選擇.

4 則留言:

  1. 真係 ok 好味?等我又試下先

    回覆刪除
  2. 味道OK啦,小甜,我唔識日文囉,盒後有圖教整特別蛋糕,可以看圖估下,佢地有教加d果乾呀,甜車里子粒粒的東東,咁就多d變化.這隻牌子還有朱古力味,佢地教加入碎朱古力,諗落都幾正.

    回覆刪除
  3. where r u bought it? i saw Jusco $10 shop have it.

    回覆刪除
  4. 我在尖沙咀Sogo買的,約$17左右. Jusco 賣$10 盒真係好抵wor~

    回覆刪除