2013年9月3日星期二

唔舒服

唔舒服,但內部同事放大假,想請病假都唔方便,加上上週六收了幾個jobs,而週一早上立即跟進,想"識leave"都唔得。早上做到無停手,可惜未能發揮平日水準,做得慢了點,間中難集中精神,更衰的是不停有特發事發生,無得停,最後做到1:40pm,真係肚壞到頂唔順,唔理得那些追call咁多了,外出吃個15mins的飯餐。

心大心細,唔知看不看醫生好,今早開始腰酸背痛骨頭病,看來是免疫系統工作中,如果這階段吃抗生素,有機會要連續吃多天藥,所以都是看多一天情況,如自行回復就最好不過了。

8 則留言:

  1. 自行回復可能花上一週時,同時亦影響工作效率,都係及早就醫好。
    DOMINIC

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃了些成藥, 好了一點.
      最好的方法還是休息. :)

      刪除
  2. 我以前有個舊同學做做下嘢死咗,小心!小心!

    回覆刪除
  3. 你咁搏命老細唔會請人幫你手嗰喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔cut人已叫好彩.
      其實同事放假或出差, 要應付額外工作就預左, 不過唔好彩地這些事件常常出現.

      刪除
  4. 休息多 d 啦, 你太努力工作啦.

    回覆刪除