2013年9月13日星期五

密集思考


好容易又好不容易地到週五晚,做到無停手,想添杯水的時間也沒有,無間地收到不同地區的同事聯絡及call help,坐在香港,多地工作,按不同人士提供不同程度的solution,更甚是,還要幫那位應該是幫在下手那同位事。為了想早些收工過週未,很自然地non-stopped working,不過,世界怎會常如意,最後還是要OT,另回家再跟進些東西。

工作要對不同人,又要做training,analysis and design,problem tracking and solving,同時還要做coding。一做logic coding ,要萬分專心,but,邊有咁如意?隨時收email 收 IM message 還有電話,又或來個walk in call help 或 face to face meeting,腦袋要同時思考不同範疇的東西,按情況做變應。遇到emotion或不用腦工作的同事,腦袋想輕鬆工作也難。私伙mobile 不停閃,那有空看message?有時聽到個電話震都煩,收到那些鈎魚電話或推銷更會生氣;在下彷如活在不同空間的人,但肯定是正常人一個。

雖然是black Friday,然而這day對大部份人來說是good day,近週未到嘛,不是很好嗎?  :)

4 則留言:

  1. 聽到推銷或保險借錢之類的電話,我通常一句唔該,唔使了,然後即收線,多聽一句都無。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果是真人聲電話, 我會聽幾句先cut, 話晒人地都係正常地打工, 不過cut後我都會唔 like. ^^"

      刪除
  2. 咁做法,星期六唔瞓返十個鐘都補唔番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 事實上無得訓咁多.
      瞓正常鐘數就可以了. :)

      刪除