2013年2月21日星期四

睇下點


點會有咁多早知,有早知就世界變了。

有類人,看高自己,總是覺得別人是錯的,要身邊的人按佢指示去做,結果,事情發展總是意料之外,但這個是我預料之內,可惜看中了也沒好處,還要出更多力去善後。

明明book好時間,沒人龍,最後還是呆等了四十分鐘,心情好,因為放了三個鐘replacement leave,期間公司的系統運作正常,所以等都沒所謂,好relax。

傍晚時去寫人像寫生,人像只在中學時代畫過,已是很久很久以前的事了,所以得在這次機會都幾期待,但地點未去過,要找路,在網上先看地圖,記下MTR出口。步出MTR出口,天呀,目的地在對面,但無斑馬線,馬路全封晒鐡欄,不能直接行過去,要向左或向右行一段路才可過到對面馬路,而過馬路地點有另一MTR出口,嗯~白行了一圈,當減肥。

搭MTR回家,坐錯路線,花多了十五分鐘,沒所謂,明天Friday,But,好似明天有一兩單麻煩要處理,希望可以用今天的輕鬆心情去面對,唔理咁多,先睇下點,攪下攪下,可能又過關。

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 儘量keep住唔比自己心情壞啦, 這對自已好一點. :)

      刪除
  2. 不如你裝個MTR apps
    等你實揀到條快路又有得望埋行邊個出口

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有Apps 幫手及看地圖, 問題係, 唔完美嘛.

      我用google map看 MTR 出口, 但除非很仔細看實境園, 否則是不會知有欄杆及斑馬線囉.

      另外, 唔知有無全港各大廈/建築物 vs MTR 出口apps? 如果無的話都係靠自己. 好彩香港的路一般每段都唔會好似國內或台灣咁長, 所以問題都不大, 行過一次下次就知捷徑. :)

      刪除