2013年2月15日星期五

垃圾留言

最近垃圾留言越來越多, 這幾天多到連blogger.com的filter都隔唔到,那些用心寫的垃圾留言show晒到post內,要特地用人手刪除,麻煩得很,現在只好加回留言的字詞驗證,希望可改善這情況,希望正真的blogger朋友留言時不要介意輸入字詞驗證,不便之處,請見諒!

8 則留言:

  1. 哈!和我兩個月前的情形一樣。
    那些「用心寫」的留言,都是那十種八種,抄來抄去,主要是臨尾貼上他們的連結。
    我估計是有些宅男接生意來做,出辦法找到一些容易攻進去的版面,幫人貼廣告。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果這是生意的話, 我猜都賺唔得多或賺唔得長啦.

      真係一樣米養百樣人, 笨醒都有.

      刪除
  2. 我自把 blog 由 f2blog 轉到 wp 後,
    每數天也要到後台清理過三千多個垃圾留言...
    好在 wp 有 plugin 幫忙過濾,
    現在只要到垃圾桶按一下清理就可以了~

    回覆刪除
    回覆
    1. Wah~ 你的情況都幾誇張bor, 我無你咁多, 而且blogger 都filter 到大部份, 但最近又好似又失首, 現在只好用這個方法先.

      刪除
  3. 我以為我變咗少寫一族先會多垃圾啫,原來大家都係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 近年不少博客都遇到這問題, 遇到就知煩.

      刪除
  4. 沒辦法,要暫避一下鋒頭,待 blogger.com 的技術人員倒塞漏洞後就可自由了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信 Blogger.com團隊在加油中. :)

      刪除