2011年9月16日星期五

池記‧壹桶貴妃雞菜飯


最近到過九龍灣,隨意選了池記吃午飯,原以為池記只賣粉麵,原來還有其他美食,而且水準還不錯呢。是日叫了兩個套餐;先講講這個「壹桶貴妃雞菜飯」,賣相真係幾掂,那兩隻大冬菇,大到丫,看到都開心,一吃就知不是次貨,又香又厚肉,貴妃雞都幾滑,份量都算多,最有驚喜是那個菜飯。


菜飯菜粒多,切得幼細,伙以火腿粒,還有"金華火腿碎",香口到不得了,真是齊吃菜飯也可以啊!^^


壹桶貴妃雞菜飯餐有三個配搭選擇,有吃的有喝的,是次選了冰鎮奶茶。奶茶的杯碟幾好看,不甜,是杯非常奶的奶茶,奶味濃郁。


跟著還有好好吃的雲吞麵。這個麵共有四粒雲吞,每粒也有原隻鮮蝦,而麵身爽滑,湯底清甜。此套餐配時菜,另加了三元換了杯自家製蜜棗薏米水,埋單剛好一百元。 :)

4 則留言:

  1. 池記係新派茶餐廳,
    食物水準和衛生都較好,
    不過相對黎講就要俾多少少了,
    間唔中食吓都唔錯架!

    回覆刪除
  2. 妳一個人食到咁多野?!佩服!

    回覆刪除
  3. Ebenezer,

    你高估了我的食量! :P
    這是二個餐, 二人用. :)

    回覆刪除