2010年9月1日星期三

雀巢絲滑奶茶

這個是前陣子發現及最近較常飲的奶茶,味道不錯,其實沒什麼奶味,但很滑,紅茶味香,不過甜,雪涷來喝,口感不過,涼涼地又順喉,有點爽。

最初在7-11買,單買一罐,不太在意其價格,當時做特價,約$6.9(其實一向不太理會七仔的所謂特價,特價時也比人家貴,不知特什麼,也許是特貴吧。哈)。嘗過後覺得不錯,所以到超市找找,又好彩地找到,這回真是特價,$25/六罐。可是這次之後就再遇不到這個價了,平日約$33/六罐。脹價後只好減少購買,上星期在七仔看到又來特價,正價$8.9,特價$7.9,減了一元,但是還是比上次特會貴一元,即是加價!



說到格價,最近幫DeepC媽買可樂,用來煮可樂雞翼,只需兩罐份量;到樓下的超市看看,看完價格真是不知買什麼好,因為:

1支2公升的可樂,$7.9/支(這個不會買,因為開蓋後不可存放太耐,又沒人飲餘下的可樂,很浪費。)

單買兩罐350ml的可樂,比買一支2公升可樂貴。

一盒四罐裝的可樂賣$14.9,但一盒八罐裝的可樂只售$17.5。

給你選,你會怎選買那個?^^"

4 則留言:

  1. 有時在超市買可樂實係平到冇朋友。記得我都對某F&B出過Finding,話佢唔睇緊d個市(超市),有超平貨出都唔識去掃。

    回覆刪除
  2. 通常買呢D, 都係去樓下雜貨舖買
    雀竇咖啡, 110 一托!!
    呢隻都有!!

    回覆刪除
  3. Ebenezer,

    係囉, 有時真係平到難以置信!
    精明的消費者, 真係要睇緊d個市(超市). ^^

    回覆刪除
  4. 大力,

    Wah~~~ $110 一托!?
    好吸引啊!
    可惜我往的那區, 雜貨店己絶跡了.

    回覆刪除